استاد گرافیک دانشگاه تهران با بیان اینکه هنرمندان شرکت کننده در کارگاه کمپین «شاد باشیم» پیامهای دینی را در زبان تصویر و کاریکاتور ارائه میدهند، گفت: آثار تولیدی آنها میتواند در سطح شهرها اکران شود چرا که از کیفیت مطلوبی برخودار است.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلامالله علیها، مصطفی اسداللهی برگزاری کارگاه ملی طراحی،گرافیک و کاریکاتور ویژه دهه کرامت را اقدام ارزشمندی دانست و اضافه کرد: در زندگیهای روزمره اسیر اموری هستیم که ما را نسبت به برخی از آموزههای دینی بیتوجهی میکنند در حالی که با استفاده از کلام بزرگان دینی در قالبهای هنری میتوانیم در راستای بهبود روابط اجتماعی سالمتر و افزایش معنویت جامعه تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه هنرمندان شرکت کننده در کارگاه کمپین «شاد باشیم» پیامهای دینی را در زبان تصویر و کاریکاتور ارائه میدهند، مطرح کرد: آثار تولیدی آنها میتواند در سطح شهرها اکران شود چرا که از کیفیت مطلوبی برخودار است.
این استاد طراحی و گرافیک دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه ارائه پیامهای دینی در قالبهای هنری در سطح شهر، تلنگری در راستای اصلاح درونی و توجه بیشتر به روابط اجتماعی بهتر و سالمتر است، تصریح کرد: کارگاه ملی طراحی،گرافیک و کاریکاتور ویژه دهه کرامت در بهترین مکان برپا شده است چرا که اکنون در آستانه دهه کرامت بوده و فضای معنوی حرم مطهر حضرت معصومه سلامالله علیها میتواند سبب تولید پیامها و المانهای معنویتری شود.
وی با اشاره به اینکه کارگاههای تولید محتوا نباید فقط به شهر قم محدود شود، عنوان کرد: شهرهای مختلف ایران باید میزبان این کارگاه باشند تا هنرمندان بتوانند آثار هنری خود را در قالبهای مختلف به مردم شهرهای مختلف کشور ارائه دهند.
اسداللهی آثار تولیدی هنرمندان در کارگاه کمپین «شاد باشیم» را یک ابزار رسانهای خواند و ادامه داد: با استفاده از این ابزار میتوانیم در تابلوها و فضاهای تبلیغاتی در سطح شهرها پیامهای متنوعی را نسبت به پیامهای اقتصادی ارائه دهیم و موجب تاثیرگذاری معنوی در سطح جامعه شویم.
وی یادآور شد: با توجه به اهمیت کارگاه کمپین «شاد باشیم» امیدواریم این کارگاهها فقط به دهه کرامت محدود نشود بلکه در دیگر مناسبتهای مذهبی و ملی نیز استمرار داشته باشد.
انتهای پیام/۱۱۵