مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها استفاده از ظرفیت‌های مردمی را یکی از ویژگی‌های برنامه‌های دهه کرامت امسال دانست و گفت: صدا و سیما امسال نسبت به ترویج شادی مورد پسند اهل بیت(ع) اهتمام جدی دارد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور شب گذشته در نشست هم‌اندیشی سخنرانان حرم کریمه اهل بیت(ع) که با حضور تولیت آستان مقدس در سالن محراب برگزار شد، با اشاره به اینکه ستاد بزرگداشت دهه کرامت ماه‌ها قبل از این دهه جلسات مختلفی را با حضور دستگاه‌های مختلف برگزار کرده است، اظهار کرد: آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها کارگروه محتوایی این ستاد را بر عهده دارد و هر ساله در این راستا محتواهای مورد نظر از جمله شعار دهه کرامت را تعیین می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در میان افراد متدین جامعه نسبت به ایام شادی اهل بیت(ع) کمتر توجه می‌شود، اضافه کرد: شعار روزهای دهه کرامت امسال بر اساس شعار «در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم» تعیین شده است تا به شادی اهل بیت(ع) توجه بیشتری شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها استفاده از ظرفیت‌های مردمی را یکی از ویژگی‌های برنامه‌های دهه کرامت امسال دانست و تصریح کرد: صدا و سیما امسال نسبت به مردمی‌سازی جشن‌های دهه کرامت و ترویج شادی مورد پسند اهل بیت(ع) در این ایام اهتمام جدی دارد به همین علت گروه‌های رسانه‌ای در زمان مشخصی در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: سخنرانی‌ها جریان‌ساز است به همین علت امیدواریم امسال با انجام هماهنگی‌های لازم میان سخنران حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها به شیوه مطلوب‌تری در راستای گفتمان مورد نظر اهل بیت(ع) گام برداریم.

انتهای پیام/۱۱۵