مدیر فرهنگی آستان امامزاه موسی مبرقع(ع) گفت: آمار خادمین افتخاری این امامزاده به ۵۸۰ نفر می‌رسد که این افراد بدون هیچ چشم داشت مادی در ایام هفته مشغول خدمت‌رسانی به امامزاده و زائران حضرت موسی مبرقع(ع) هستند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ابوالفضل یعثوبی در دیدار اعضای هیأت امنای امامزاده موسی مبرقع(ع) با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) که در سالن جلسات محراب انجام شد، با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی آستان امامزاده موسی مبرقع(ع) در سال جاری افزایش آگاهی مردم استان قم نسبت به این امامزاده است، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا با افزایش برنامه‌های فرهنگی و برگزاری کلاس‌های متعدد ویژه جوانان و نوجوانان به نتایج مطلوبی در راستای آشنایی مردم با امامزاده موسی مبرقع(ع) برسیم.

وی با اشاره به اینکه هر ساله شاهد حضور جمعیت قابل توجهی از زائرین غیر ایرانی در امامزاده موسی مبرقع(ع) هستیم، مطرح کرد: اگر مسؤولان استانی اهتمام بیشتری در ضمینه برنامه‌ریزی برای امامزاده موسی مبرقع(ع) داشته باشند میتوانیم از ظرفیت بالای این امامزاده در امر گردشگری و زیارتی استفاده مطلوب‌تری کنیم.

مدیر فرهنگی آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) گفت: برنامه‌های فرهنگی متعدد و متنوعی در این آستان مقدس برگزار می‌شود که برگزاری مراسمات مختلف در ایام شادی و سوگواری اهل بیت(ع)، برپایی نماز جماعت و برگزاری کلاس‌های حفظ و ترتیل‌خوانی قرآن کریم از این جمله این برنامه‌هاست.

وی افزود: مقبره ۴۲ امامزاده دیگر در امامزاده موسی مبرقع(ع) وجود دارد که به علت وجود تعداد زیادی از دختران و نوه‌های حضرت موسی مبرقع(ع) در بین این افراد، به چهل اختران معروف می‌باشند.

یعثوبی با تاکید بر اینکه افراد بسیاری در سطح بین‌المللی به حضرت موسی مبرقع(ع) علاقمند هستند، خاطر نشان کرد: آمار خادمین افتخاری امامزاده به ۵۸۰ نفر می‌رسد که این افراد بدون هیچ چشم داشت مادی در ایام هفته مشغول خدمت‌رسانی به امامزاده و زائران حضرت موسی مبرقع(ع) هستند.

انتهای پیام/۱۱۵