پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام: امروز در گیتی نغمه شادی به پا شده آسمان می‌خندد و مادر زمین شادمان از این میلاد است، اینک گویی خورشید جور دیگری بر بستر گیتی نورافشانی می‌کند، عرشیان با سبد سبد گل لبخند وامید و نشاط به فرش هبوط می‌کنند، آری خانه باب‌الحوائج موسی بن جعفر علیه‌السلام از این فرخنده میلاد غرق شادی و سرور است. و دراین‌بین طنین دل‌انگیز مبارک‌باد شهر مدینه را منور نموده. هر دم نگاه مهربان ضامن آهو بر نگاه معصوم خواهر دردانه خویش گره خورده است،
آری گوهریکدانه هستی از بحر وجود اهل‌بیت علیهم‌السلام چشم به جهان گشوده و با میلاد او دگربار نام زیبای دختر بر تارک تاریخ درخشید و مقامش ارج نهاده شد روز میلاد کریمه اهل‌بیت روز دختر نام‌گذاری شد. روز میلاد دختری عفیف، عابد، معصوم و مطیع.
فاطمه معصومه چشمان زیبای خویش را به مادر گیتی گشود تا نقطه عطفی باشد برای گره خوردن کوثر آل طاها و کریمه اهل‌بیت و منشأ خیرات و برکات الهی باشد برای دخترانی که همگی در پرتو عنایات آل رسول حق هستند و پیروان مکتب سرخ حسینی؛ دخترانی که وارث خون پاک شهیدان تاریخ دیانت هستند و همواره رسالتی زینبی بر دوش دارند؛ دخترانی که همواره در سنگر حجاب و عفاف، با حافظ باورها و ارزش‌های مقدس، پای بند به عهد الهی خویش بوده و هستند و خواهند بود؛ دخترانی که مادران آینده این مرزوبوم هستند و امانت‌داران الهی نسلی آینده شیعیان… آنانی که باید از دامان پاکشان مردانی بی‌ادعا به معراج بندگی خداوند متعال بروند و زنانی پاک‌دامن و عفیف پرورش یابند.
آری دخترانی که برای پدر چون حضرت ام‌ابیها گردند و زینت پدر شوند و کوثر نور در خانواده باشند و معصومیت کودکی‌شان را تا همیشه حفظ نمایند.
مگر نه این است که پنجاه نفر از یاران خاص حضرت ولی‌عصر از جماعت نسوان هستند؟ پس دختران امروز باید با تمام وجود در پی کسب این مقام شگرف باشند و یا بسترساز تربیت سربازان حضرت حجت عجل الله تعالی الشریف گردند.
به امید آن روز زیبا که دنیای پرتلاطم امروز آرامش حقیقی را در سایه حکومت واحد منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان درک نماید.

حسینی خرم آبادی