مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) در امور روحانیت گفت: برای تاثیرگذاری بیشتر آموزه‌های دینی در میان مردم با استفاده از ابزارهای هنری می‌توان فرهنگ دینی را با زبانی جدید ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر حسینی‌نژاد در افتتاح نمایشگاه ویژه دهه کرامت در گفت‌و گو با خبرنگاران، فرارسیدن رسیدن دهه کرامت را تبریک گفت و اظهار کرد: امروز علاوه بر افتتاح برنامه‌های دهه کرامت، نمایشگاه هنری «بهر کرم» افتتاح شده است که هر کدام از آثار این نمایشگاه آموزه‌های عمیقی از معارف اهل بیت(ع) را به نمایش می‌گذارد.

مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) در امور روحانیت با اشاره به اینکه آثار هنری با کیفیت بسیاری در قالب‌های مختلف هنری از جمله کاریکاتور در نمایشگاه ویژه دهه کرامت به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: برای تاثیرگذاری بیشتر آموزه‌های دینی در میان مردم با استفاده از ابزارهای هنری می‌توان فرهنگ دینی را با زبانی جدید ارائه کرد.

وی از زحمات دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه هنری دهه کرامت تقدیر کرد و گفت: امیدواریم به همت هنرمندان دینی بتوانیم این فعالیت‌ها را در جامعه توسعه دهیم چرا که با استفاده از قالب‌های هنری به شیوه مطلوب‌تری می‌توانیم روایات را به اقشار مختلف مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/۱۱۵