معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه حرم حضرت معصومه سلام الله علیها صرفا محلی برای زیارت نیست، گفت: حرم کریمه  اهل بیت(ع) محفلی برای علم آموزی و آموختن اصول سبک زندگی اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام صفر فلاحی، در جشن خانوادگی «سلام» که به مناسبت دهه کرامت در آستان مقدس برگزار شد؛ با بیان اینکه حرم اهل بیت(ع) صرفا محفلی برای کسب فضایل دینی نیست، گفت: باید از حرم ائمه معصومه و حضرت معصومه سلام الله علیها برای تعمیق باورها و تقویت معارف دینی استفاده کرد.

وی افزود: حرم حضرت معصومه سلام الله علیها محفل علمی برای علم آموزی از مکتب اهل بیت(ع) است و زائران و مجاوران آستان این بانو باید از فرصت زیارت برای کسب معارف اهل بیت(ع) استفاده کنند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به اینکه بهترین مکان برای آموختن معارف سبک زندگی اسلامی حرم اهل بیت(ع) است، گفت: اهل بیت(ع) برای ما در همه عرصه ها با رفتار و گفتار خود سبک زندگی اسلامی را چه در ابعاد کلان و چه در جزئیات ترسیم کرده اند و کافی است که ما با حضور در حرم اهل بیت(ع) و مطالعه زندگی این بزرگواران از این قطب های فرهنگی و علمی برای آموختن اصول سبک زندگی اسلامی استفاده کنیم.

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: دهه کرامت دهه شادی اهل بیت(ع) و بهترین موقعیت برای کسب معارف و شناخت اهل بیت(ع) است و با این شناخت و معرفت نسبت به اهل بیت(ع) است که مؤمن می تواند در دهه کرامت به معنای واقعی کلمه در شادی اهل بیت(ع) شاد باشد.

وی در پایان به راه اندازی درگاه اینترنتی پرداخت نذورات آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله اشاره کرد، یادآور شد: با راه اندازی سامانه اینترنتی امکان پرداخت نذورات برای تمامی مردم در سراسر کشور به سادگی فراهم شده است.

انتهای پیام/۱۱۲