۲۰۰ بانوی ایلامی عصر امروز در رواق حضرت خدیجه سلام الله عیلها بر سفره کرامت معنوی حضرت معصومه سلام الله علیها میهمان بودند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، در  عصر دومین روز از دهه کرامت۲۰۰ بانوی ایلامی در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها بر سر سفره کرامت معنوی حضرت معصومه سلام الله علیها میهمان بودند.

در این مراسم خانم میرامام از اساتید حوزه علمیه خواهران ضمن بیان فضائل حضرت معصومه سلام الله علیها زندگی این بانو را برای دختران و زنان جامعه اسلامی ارزنده ترین الگو معرفی کرد.

وی در این مراسم با اشاره به اینکه حضرت معصومه سلام الله علیها تنها برای دفاع از امام عصر و زمان خود یعنی امام رضا(ع) رنج هجرت را به جان خریدند، افزود: این بانو در مسیر هجرت خود امامت، امام شناسی و ماجرای ولایت العهدی و ظلم مأمون به امام رضا(ع) را برای مردم تبیین کردند.

استاد حوزه علیمه خواهران یادآور شد: حضرت معصومه سلام الله علیها با رعایت حجاب و عفاف برای دفاع از امام و دین خدا به پاخواستند و هجرتی قیام گونه داشتند و این موضوع نشان می دهد قیام زنان جامعه اسلامی و ایرانی تربیت فرزندان ولایتمدار و مقید به دین الهی است.

خانم میرامام برجسته ترین سبک زندگی را سبک زندگی اهل بیت(ع) معرفی کرد و یادآور شد: اگر فرزندان صالحی می خواهیم باید بر مبنای احادیث اهل بیت(ع) سیره تربیتی و منش اخلاقی خود را تنظیم کنیم و باید بدانیم بهترین سبک برای دعوت فرزندان و دیگران به دین، عمل به دین الهی است.

یادآوری می شود، این مراسم با  ادعیه خوانی خانم عظیمی و اهدای نمک تبرکی  به بانوان زائر همراه بود.