مدیر انتشارات زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) با تاکید بر اینکه نزدیک به دو هزار جلد کتاب در فروشگاه صحن جوادالائمه علیه‌السلام عرضه می‌شود، گفت: مجموعه انتشارات زائر آستان مقدس محصولات خود را با ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف در اختیار علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار می‌دهد.

محمد دربانی در گفت‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره به ایجاد فروشگاه انتشارات زائر در صحن جوادالائمه حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) اظهار کرد: بخش‌های مختلف آستان مقدس در راستای ایجاد این فروشگاه مشارکت مطلوبی داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه نزدیک به دو هزار جلد کتاب با عناوین مختلف از جمله قرآن، ادعیه و زیارات در فروشگاه زائر صحن جوادالائمه به زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها عرضه می‌شود، تصریح کرد: مجموعه انتشارات زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) همه آثار و محصولات خود را با ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف در اختیار علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار می‌دهد.

مدیر انتشارات زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) از استقرار فروشگاه‌های این مجموعه در صحن‌های جوادالائمه علیه‌السلام، صاحب الزمان(عج)، فاطمی، ‌میدان آستانه و چهار راه شهدا یاد کرد و گفت: با ایجاد این فروشگاه‌ها تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به صورت مستقیم محصولات خود را در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

وی از فعالیت شورای کتاب در آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) یاد کرد و گفت: این شورا کتاب‌ها و آثاری که در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ارائه می‌شود را مورد بررسی قرار می‌دهد تا کتب از نظر محتوایی با مشکل خاصی مواجه نباشند.

انتهای پیام/۱۱۵