مدیر کل بنیاد و حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: اگر افتخاری نصیب نیروهای مسلح سراسر کشور است و آن ها را با نیروهای مسلح دنیا متمایز می کند مربوط به پایبندی آن ها به اسلام، انقلاب و شهدا است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، سرهنگ حسینی به همراه فرمانده یگان ویژه استان قم و جمعی از کارکنان این یگان در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی گفت: یگان های متعدد و مختلفی از نیروهای مسلح در استان قم فعالیت می کنند و این فعالیت ها و ماموریت ها ناشی از وحدت، همدلی، تالیف قلوب و ایجاد امنیت در جامعه است که بین نیروهای مسلح حکمفرماست و در واقع امنیت و آرامشی که در جامعه و سطح استان قم حاکم است نشآت گرفته از همین روحیه می باشد.

مدیر کل بنیاد و حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: اگر افتخاری نصیب نیروهای مسلح سراسر کشور است و آن ها را با نیروهای مسلح دنیا متمایز می کند مربوط به دو مولفه، پایبندی به اسلام، انقلاب،شهدا و اتصال ناگسستنی آن ها با امامت، ولایت، مرجعیت و روحانیت است.

وی خاطر نشان کرد: نمونه بارز این اتصال مبارک نیروهای مسلح با روحانیت در دفاع مقدس به مرحله ظهور رسید که خود روحانیون با تفسیر عملی آیات جهاد، با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل به فیض شهادت نائل شدند.

سرهنگ حسینی در ادامه گفت: امروز هم اگر افتخاری نصیب نیروهای مسلح گشته است متاثر از هدایت گری روحانیون می باشد.

وی افزود: ماموریت خطیر یگان ویژه ناجا زمانی است که اقدامات ارشادی و انتظامی پاسخگو نیست که در مواقع بحران و حوادث خطیر نیاز به حضور این نیروها احساس می شود.

مدیر کل بنیاد و حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان قم در پایان تاکید کرد: بهترین فرهنگ ها در جامعه، فرهنگ حضوردر عرصه جهاد و مقاومت است که نیروهای یگان ویژه و سایر نیروهای مسلح در این عرصه توانسته اند در صحنه های داخلی و بین المللی خوش بدرخشند.

انتهای پیام /۱۱۰