به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عزت‌زمانی ظهر امروز در نشست اعضای شورای سیاست‌گزاری قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، طرح پارسا را مجموعه‌ای از اقدامات مورد نیاز برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف دانست و اظهار کرد: نظرات کارشناسان مختلف در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی در این طرح مورد بررسی قرار گرفته است به همین علت طرح پارسا خلاء عملیاتی ندارد و با محوریت مطالبه‌سازی در میان مردم به همه ابعاد مورد نیاز توجه کرده است.
وی با تاکید بر اینکه تقویت ائمه جماعات موجب افزایش تاثیرگذاری آن‌ها در محلات می‌شود، اضافه کرد: مساجد نیز نقش قابل توجهی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف دارند که باید بیش ازپیش مورد توجه قرار گیرند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از حمایت نکردن برخی دستگاه‌ها از طرح پارسا گلایه کرد و گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم از مردمی‌ترین مجموعه‌های استان قم است که باید کارهای خود را مردمی دنبال کند اما دستگاه‌ها نیز باید از این مردم حمایت کنند.
وی با اشاره به اینکه نهادهای مسئول باید در حوزه حجاب و عفاف پاسخگو باشند، مطرح کرد: طرح پارسا بار دستگاه‌ها و برخی مجموعه‌های فرهنگی را بر دوش می‌کشد و با محوریت مردم به دنبال ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است.