پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام؛ عزیز دل، دلم را گره زدم به پنجره فولاد قشنگ و با صفایت ، و فرسنگ ها راه دور را به امید زیارت حریم حرم و ضریح آسمانی ات به پای دل آمده ام ، بهشت من و دل من اینجاست چرا که غیر این حریم محل آرامشی را نمیتوان یافت.
آقا جان من همانم که گاه خندانم وگاه گریان ، گاه شکرگزارم وگاه درحال گله مندی ، گاه بنده ی خدا هستم و گاه بنده ی خویش…
وتو نیک میدانی که من مبتلا به گاه و بیگاه های زندگی پر فراز ونشیب خویشتن خویشم لیک تو آنگونه ای که من می خواهم و می طلبم مرا آنگونه ساز که خود می طلبی .
امام صبور! تو معنای زیبای« إنا لله و إنا إلیه راجعون » قلب غم دیده ی منی ، حرم تو همان حصن و حصار و قلعه ی امن الهی است … ضامن آهو من از شر نفس سرکش خویش به حرم امن تو پناه آورده ام پس مرا امان نامه ای ده که زین پس زندگی ام رنگ و بوی خدا گیرد.
مونس غم های دل و شریک شادی ها پناهگاه دلمان باش و دراین روز و شب میلاد که عرشیان نغمه خوان با طنین زیبا و دلنشین مبارک باد با سبدهایی از گلواژه های درود و صلوات بر پیامبر و آل مطهرش بر فرش هبوط می کنند دل مرا برای خود بخر و کلبه ی احزان آن را به گلستان شادی مبدل کن.
آقا جان زیارت تو ، زیارت با معرفت و توأم با آداب و اصولت سبب شفاعت دل بیمار و خسته ی من است ، ودر شب و روز میلادت آسمان دل با ستارگان امید و عشق وشادی آزین بسته شده است ، عرش و فرش چراغان گشته و گلباران است و در این ساعات نورانی و عرفانی چون گدایان بر در کویت نشسته ام به امید نگاهی و لبخندی و اعجازی از کوی با صفا و حریم دلربایت .
امام رئوفم! امشب دل من با تو قرار عاشقی و عهد و میثاق الهی می بندد و دلم راگرهی محکم می زنم به پنجره فولاد آسمانی ات به این امید که گره های کور زندگی ام را با نگاه مهربانت در لحظه بگشایی.
…و من درقرار عاشقی خویش با تو با تمام وجود تو را به زندگی ام دعوت می کنم تا دراین زندگی پر فراز و نشیب شریک لحظه هایش باشی و از تو ، تو را می طلبم و می دانم که سوغات سفرم کوله باری از امید لبخند معجزه‌ی رضوی‌ات خواهد بود.
الهی! امشب به پاس و یمن میلاد عزیز ترین خلق گیتی دلم را به یادت آرام کن و گلواژه ها ی سلام و درود بر پیامبر رحمت و آل مطهرش را مهمان لب هایم گردان و پاداش این سلام و صلوات را تسلیم شدن قلب سرکشم قرارده.
خدایا چه زیبا در آن حدیث قدسی و آسمانی ات فرموده ای: «هرکس مرا جست و جو کند مرا می یابد و هرکس مرا یابد مرا خواهد شناخت و هرکس مرا شناخت مرا دوست می دارد و هر کس مرا دوست بدارد عاشقم می شود و هر کس که عاشقم شود من عاشقش بوده ام و هرکس که من عاشقش باشم او را کشته راه خود میسازم میدهم و هر کس که من او را بکشم خون بهایش گردن من خداست و من خون بهای او خواهم بود» [الحقائق فی محاسن الاخلاق؛ ص۳۶۶]
خدایا دراین شب رحمت و دهه ی کرامت تو را از تو طلب کرده ام پس ایمان به یافتن تو دارم .
یارب! طلبی به من عطا کن که به دنبال آن یافتن باشد و یافتنی که در پس آن معرفتی و معرفتی توأم با حبّ و ولایت تو و رسول رحمتت و آل مطهرش.
الهی !شعله ی عشقت را در دل فروزان نما تا دراین شعله بمیرم و خون بهایم تو باشی. دل تنهای من در این شب وروز رحمت از تو تو را می طلبد. خانه ی دل حریم توست پس در آن بنشین نشستنی با اقتدار و همیشگی.
خدایا می خواهم مطیع تو باشم. الهی بر وعده ی صادق خویش بر بندگانت درحق طفل گریز پای دلم عمل کن آنجا که فرمودی :« دوست نمی دارد هیچکس از بندگانم مرا . مگر اینکه او را دوست می دارم دوست داشتنی که هیچکس از خلق من اورا دوست نداشت»
خدایا با آب دیده وضوی عشق ساخته، بر سجاده ی نیاز در حریم حرم آسمانی رضوی به درگاهت متواضعانه زانو زده ام ، دستان ناتوانم را درکمال درماندگی به سوی آسمان رحمتت بالا برده و کبوتر دلم با عرشیان در دعای اللهم عجل لولیک الفرجشان هم نوا گشته…
الهی ،به حق مولود با برکت این لحظه آمین گوی دعاهایمان باش . آمین

‍‍ به قلم سیده طاهره حسینی خرم آبادی
«هدیه به ساحت مقدس ضامن آهو آقا علی ابن موسیرالرضا علیه السلام»