رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در دهه کرامت از شب ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تا شام ولادت امام رضا علیه السلام بیش از ۲۰۰ مراسم عقد در اتاق های عقد حرم بانوی کرامت برگزار شد.
حجت الاسلام علی فتح الله در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: با توجه به اطلاع رسانی اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی حرم کریمه اهل بیت(ع) در دهه کرامت مبنی بر ثبت نام از زوج های جوان جهت برگزاری مراسم عقد در آستان مقدس، خوشبختانه استقبال خوبی از سوی زوج های جوان صورت گرفت.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: در دهه کرامت از شب ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تا شام ولادت امام رضا علیه السلام بیش از ۲۰۰ مراسم عقد در اتاق های عقد حرم بانوی کرامت برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت مکانی در اتاق های عقد امکان برگزاری مراسمات بیش از ظرفیت نبود اما در عین حال در این ایام خاص تمامی اتاق های عقد و تمامی فضای این اداره در خدمت زوج های جوان بود و متناسب با ظرفیت موجود توانستیم برای بیش از ۲۰۰ زوج فضای مناسبی را تهیه نماییم در حالیکه استقبال جهت برگزاری مراسم بیش از این بود.
حجت الاسلام فتح الله زاده در ادامه اظهار داشت: حدود ۵۰ مراسم عقد برای زوج های شهرستانی که از تهران، اصفهان، شهریار، کرج، ساوه، بوشهر و ورامین ثبت نام کرده بودند برگزار شد و ما بقی نیز زوج های مجاور حرم کریمه اهل بیت(ع) بودند.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی حرم بانوی کرامت خاطر نشان کرد: بیش از ۱۰۰ زوج درشب میلاد و روز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام مراسم عقد خود را در حرم مطهر برگزار کردند و مهمان سفره حضرت بودند و برای ما بقی زوج ها نیز تبرکات و بروشورهای خانواده موفق تدارک دیده شده بود.
انتهای پیام /۱۱۰