شهردار قم گفت: شهرداری قم آماده هر نوع همکاری با این ستاد بوده و تلاش می کند با فراهم آوردن امکانات شهری در خصوص تبلیغات محیطی در راستای امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه سازی این فریضه الهی در خدمت این ستاد باشد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، سید مرتضی سقاییان نژاد در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با آیت الله سید محمد سعیدی گفت: طی سالیان گذشته فرامین و دستور العمل های متعدد و مختلفی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر وجود داشته اما اگر برنامه مدون و منسجمی در این خصوص وجود نداشته باشد و سنجش عملکردها به مرحله عمل نرسد و ارزیابی مناسبی به وجود نیاید به نظر می رسد فایده آنچنانی به وجود نمی آید.

شهردار قم افزود: نتایج عملکردها باید مشاهده شود تا نقشه راه برای فعالیت های بعدی مشخص و به واسطه این سنجش و ارزیابی، معیار و ملاک های شاخص ، استنباط و اجرایی شود.

وی خاطر نشان کرد: ضرورت دارد با تشکیل اتاق فکری در باب امر به معروف و نهی از منکر، شاخصه هایی در این خصوص تعریف شود تا بتوان به واسطه آن ها خروجی مساله را مورد ارزیابی کیفی و کمی قرار داد.

سقاییان نژاد در ادامه تاکید کرد: لزوم تدوین برنامه های مناسب در خصوص امر به معروف و نهی از منکر جهت جلوگیری از موازی کاری و تامین محتوای فعالیت ها از دیگر اقداماتی است که باید در این خصوص انجام شود.

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم تاکید کرد: رصد برنامه ها از نظر کیفی و کمی و ارتقاء برنامه ها و فعالیت ها در قالب مناسب امری اجتناب ناپذیر است که نیاز به توجه جدی دارد.

وی در پایان گفت: شهرداری قم آماده هر نوع همکاری با این ستاد بوده و تلاش می کند با فراهم آوردن امکانات شهری در خصوص تبلیغات محیطی در راستای امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه سازی این فریضه الهی در خدمت این ستاد باشد.

انتهای پیام /۱۱۰