مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه خانوادگی و اخلاقی به صورت کاملا رایگان به بانوان و دختران در حرم مطهر خبر داد.

مریم شهبازی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره به اینکه یکی از زیر شاخه های امور فرهنگی خواهران واحد مشاوره خواهران است، گفت: این واحد همه روزه صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ برای خواهران خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف از جمله مسائل خانوادگی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره اعتقادی، تحصیلی، خدمات مشاوره در موضوعات خانوادگی، اخلاقی، تربیتی، تحصیلی، تغذیه و  مشکلات روحی و روانی ارائه می دهد.

وی افزود: این خدمات به صورت کاملا رایگان به زائران و مجاوران ارائه شده و مجاوران برای استفاده از خدمات مشاوره ای باید وقت قبلی دریافت کنند.

مسؤول فرهنگی خواهران تصریح کرد: همچنین واحد مشاوره عصرها از ساعت  ۱۶ الی ۲۱ برای برادران و به صورت خانوادگی(خانم و آقا)با استفاده از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه خدمات مشاوره ای ارائه کرده و این خدمات بر محور آموزه های دینی است.

خانم شهبازی یادآور شد: علاقه مندان برای دریافت خدمات مشاوره می توانند به  صحن جواد الائمه، بالکن درب ۱ مراجعه کرده و یا برای دریافت وقت قبلی با شماره تماس ۳۷۱۷۵۴۵۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۱۱۲