به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سرفصل‌های موضوعی محافل معارفی و نشست‌های بیان احکام رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها در فصل بهار برای بانوان زائر و مجاور حرم مطهر اعلام شد.

شنبه‌ها در نوبت صبح ایزدی از اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران برای بانوان حاضر در رواق با محوریت فضایل ماه شعبان به سخنرانی خواهد پرداخت و در نوبت عصر نیز محفل بیان احکام با محوریت بیان احکام بانوان و سایر مباحث احکامی برگزار می‌شود.

همچنین بهشتی از اساتید برجسته جامعه‌الزهرا سلام‌الله علیها یکشنبه‌ها در نوبت صبح در محفل بیان احکام محرمیت، برای بانوان سخنرانی می‌کند و در نوبت عصر نیز حلقه معرفتی «مهدویت»با حضور خراسانی از کارشناسان دینی حرم مطهر برای زائران و مجاوران در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برگزار خواهد شد.

روزهای دوشنبه نیز وفادار از اساتید حوزه علمیه خواهران در نوبت صبح احکام شرعی را برای بانوان تبیین خواهد کرد و بدون فاصله بعد از اتمام محفل بیان احکام، محفل معارفی «اسرار عبادت و تأثیر ولایت در عبادت» با حضور قاسمی از کارشناسان مسائل دینی بانوان برای حاضران در رواق برگزار می‌شود.

محفل معارفی «امام‌شناسی و ضرورت‌های نیاز به امام» نیز از دیگر محافلی است که در نوبت عصر دوشنبه برای بانوان در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برنامه‌ریزی شده است.

بر اساس این گزارش، صبح سه‌شنبه‌ها نیز دریاباری از سخنرانان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) «جایگاه شادی و نشاط در دین» را برای بانوان حاضر در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها تبیین خواهند کرد.

گفتنی است، محفل معارفی طب اسلامی با حضور شریف یکی از کارشناسان برجسته این حوزه و محفل معارفی «شکر کلید بندگی» نیز با حضور مؤمنی حبیب‌آبادی از اساتید برجسته جامعه‌الزهرا سلام‌الله علیها عصر دوشنبه‌ها برای بانوان برگزار می‌شود.

همچنین، خدایی از اساتید حوزه علمیه خواهران نیز در محفل معارفی «مهارت‌های سالم زیستن» و حیدری مجد از سخنرانان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در حلقه معرفتی «بیان معارف نهج‌البلاغه» چهارشنبه‌ها برای بانوان به ایراد سخنران خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است، پنجشنبه‌ها نیز محفل «حکمت‌خوانی نهج‌البلاغه» در نوبت صبح و محفل بیان احکام شرعی با حضور صادقی از اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران در نوبت عصر برگزار می‌شود.(t1)