مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از اجرای تئاتر جابر به همت واحد معارف در سالن امام خامنه ای آستان مقدس خبرداد.

مریم شهبازی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از اجرای تئاتر جابر به همت واحد معارف امور فرهنگی خواهران در سالن امام خامنه ای خبرداد.

وی افزود: این تئاتر با هدف گرامیداشت مقام شهدای مدافع حرم با همکاری جمعی از مربیان واحد فرهنگی برای نوجوانان و کودکان به روی صحنه رفت.

مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ادامه داد: در این برنامه ۹۰ کودک و نوجوان دختر حضور داشتند و با اهمیت جایگاه شهدای مدافع حرم و اهمیت کار این شهدا برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و حرم حضرت زینب سلام الله علیها آشنا شدند.
شهبازی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در میان قشر کودک و نوجوان از دیگر اهداف برگزاری این تئاتر عنوان کرد، اظهار کرد: استقبال کودکان و نوجوانان از این ویژه برنامه بسیار مناسب بود.
وی یادآور شد: یکی از روش های ترویج معارف دینی در واحد فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله به ویژه در رواق کودک و نوجوان انتقال مفاهیم دینی در قالب تئاتر، نمایش عروسکی و پانتومیم برای اثر گذاری بیشتر در میان قشر کودک و نوجوان است.

انتهای پیام/۱۱۲