استاندار قم با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای انعکاس و ارائه گزارش عملکردهاست، گفت: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی نسبت به استفاده از این فرصت اهتمام جدی داشته باشند چرا که ارائه گزارش و عملکردها سبب دلگرمی و در نتیجه افزایش رضایت مردم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سید مهدی صادقی صبح امروز در آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی اظهار کرد: این شهدا الگوهای مناسبی برای جامعه هستند که الگوبرداری از آنها می‌تواند نتایج بسیار مثبتی را در جامعه اسلامی به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به همراهی پرشور مردم با دولت اضافه کرد: دولت دوازدهم تلاش می‌کند تا در راستای اهداف مورد نظر نظام اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) گام بردارد که امیدواریم در این مسیر موفقیت مورد نظر حاصل شود.

استاندار قم با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای انعکاس و ارائه گزارش عملکردهاست، تصریح کرد: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف نسبت به استفاده از این فرصت اهتمام جدی داشته باشند چرا که ارائه گزارش و عملکردها سبب دلگرمی و در نتیجه افزایش رضایت مردم می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۵