مدیر خزانه‌داری و نذورات آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: هر فردی با هر توان مالی از هزار تومان تا یک میلیون تومان می‌تواند در ذبح قربانی‌ها در روز عید قربان شریک شود، آستان مقدس این کمک‌های مالی را جمع‌آوری و با استفاده از آنها به ذبح قربانی اقدام می‌کند.

جعفر افسای در گفت‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، با اشاره به فرا رسیدن عید سعید قربان اظهار کرد: آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) آمادگی دارد تا در قالب طرح نذر قربانی در روز عید قربان قربانی‌های اهدایی را ذبح کند.

وی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند یک قربانی کامل از جمله گاو، گوسفند و شتر را به آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها اهدا یا اینکه هزینه آن را پرداخت کنند تا آستان مقدس نسبت به تهیه و ذبح قربانی اقدام کند.

مدیر خزانه‌داری و نذورات آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه حداقل ۷۰۰ تا ۷۵۰ هزار تومان برای هزینه هر قربانی درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: گوشت حاصل از ذبح قربانی زیر نظر تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) مصرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال در قالب طرح نذر قربانی افراد می‌توانند در بخشی از ثواب ذبح قربانی مشارکت کنند، تصریح کرد: هر فردی با هر توان مالی از هزار تومان تا یک میلیون تومان می‌تواند در ذبح قربانی‌ها در روز عید قربان شریک شود، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها این کمک‌های مالی را جمع‌آوری و با استفاده از مجموع آنها به ذبح قربانی اقدام می‌کند.

افسای ادامه داد: افراد علاقمند برای مشارکت در طرح نذر قربانی در اولویت نخست به دفاتر هدایا و نذورات حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها مراجعه کنند در غیر این صورت نیز می‌توانند با استفاده از درگاه اینترنتی پرداخت نذورات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به نشانی «nazr.amfm.ir»، تماس با تلفن ثابت «۰۲۵۳۷۱۷۵۳۷۵» یا شماره‌گیری «#۲۵۱*۷۴۱*» نسبت پرداخت هدایا و نذورات خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته استقبال عموم مجاوران و زائران حرم کریمه اهل بیت(س) از طرح ذبح قربانی به همت این آستان مقدس مطلوب بوده است، تصریح کرد: امیدواریم امسال شاهد افزایش استقبال مردم باشیم.

مدیر خزانه‌داری و نذورات حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها یادآور شد: آستان مقدس بیش از ۷۰۰ راس گوسفند که هر کدام بیش از ۴۰ کیلوگرم وزن دارد را آماده کرده است تا نسبت به هدایا و نذورات پرداختی ذبح آنها را انجام دهد اما در صورتی که میزان هدایا و نذورات بیشتر شود به خریداری گوسفند بیشتر اقدام می‌کند.

انتهای پیام/۱۱۵