معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: امسال این اداره‌کل از دو هزار زائر اولی حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها به مناسبت دهه کرامت در اردوگاه تفریحی فرهنگی شهدای ۱۵ خرداد میزبانی می‌کند.

ناصر حمزه‌ای در گفت‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، با اشاره به اعزام بیش از ۱۶۰ نفر از دانش‌آموزان زائر اولی امام رضا علیه‌السلام به مشهد مقدس اظهار کرد: این افراد به مدت چهار روز و با مشارکت اداره آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و آستان قدس رضوی به این سفر زیارتی و فرهنگی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در اردوی مشهد دانش‌آموزان قمی به معرفی شخصیت امام رضا علیه‌السلام و حضرت معصومه سلام‌الله علیها پرداخته شده است، اضافه کرد: زیارت اماکن مقدس، بازدید از موزه و برپایی نشست‌های معرفت از جمله برنامه‌های این اردوی فرهنگی بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: امسال این اداره‌کل از دو هزار زائر اولی حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها به مناسبت دهه کرامت در اردوگاه تفریحی فرهنگی شهدای ۱۵ خرداد میزبانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برای اردوی چهار روزه زائر اولی‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در استان قم برنامه‌ریزی‌های مطلوبی انجام شده است، گفت: در قالب این اردو با مشارکت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران از موزه حضرت معصومه سلام‌الله علیها و نمایشگاه دهه کرامت بازدید و دوره‌های آموزشی معصومه‌شناسی برگزار می‌شود.

حمزه‌ای از برگزاری جشنواره‌های ویژه دهه کرامت در کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: در این جشنواره‌ها از دختران و پسران برتر برنامه‌های اوقات فراغت تابستان تقدیر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه جشن ویژه‌ای به مناسبت دهه کرامت برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: در این جشن از ۹۰ دانش‌آموز برتر مسابقات کشوری قرآن و معارف اسلامی و ۸۰ دانش‌آموز برتر مسابقات کشوری فرهنگی و هنری تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۵