تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با تاکید بر اینکه اقشار و افراد بسیاری مختلفی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط هستند، گفت: باید تلاش کنیم تا سلایق مختلف حفظ و مصونیت‌سازی شوند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در دیدار با سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سالن جلسات محربا انجام شد، با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیاری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به این ظرفیت‌ها انتظارات بسیاری نیز نسبت به این مجموعه وجود دارد به همین علت باید اعتراف کنیم که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حساسیت‌های بسیاری دارد و می‌تواند در جامعه بسیار تاثیرگذار باشد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با تاکید بر اینکه اقشار و افراد بسیاری مختلفی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط هستند، اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا سلایق مختلف حفظ و مصونت‌سازی شوند.

وی با اشاره به اینکه آمد و رفت‌ها میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه‌های مختلف فرهنگی و دینی استان قم باید افزایش یابد، عنوان کرد: امیدواریم با افزایش این ارتباطات بتوانیم فضای تحولی مطلوبی را در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رقم بزنیم.

آیت‌الله سعیدی  یادآور شد: زمینه ارتباط بزرگان دینی با فعالان و نیروهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید فراهم شود تا با ارتباط و تعامل گسترده‌تر بتوانیم شاهد تاثیرگذاری بیشتری باشیم؛ اگر این افراد از معنویت لازم برخودار باشند می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات مشارکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید با متوسل شدن به اهل بیت(ع) به ویژه حضرت معصومه سلام‌الله علیها معنویت مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را افزایش دهیم، تصریح کرد: امیدواریم مسؤولان بتوانند در مسیری که دارند با موفقیت به نتیجه برسند و تحقق اهداف نظام اسلامی و رضایت مردم را رقم بزنند.

انتهای پیام/۱۱۵