طلاب خواهر جامعه الزهرا(س) راه طلبگی خود را از آستان مقدس حضرت معصومه(س) آغاز کردند و در این مکان مقدس لباس سربازی امام زمان(عج) را به تن کردند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، ۲۲۰ نفر از طلاب جدید الورود جامعه الزهرا سلام الله علیها حرم بانوی کرامت را به عنوان مبداء آغاز راه طلبگی و سربازی امام زمان(عج) انتخاب کرده و در این مسیر با حضرت معصومه سلام الله علیها به عنوان الگوی ولایتمداری و عصمت هم پیمان شدند تا در تمامی عرصه ها با ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) یاور و خادم امام زمان(عج) باشند.

این طلاب شهرستانی که برای نخستین بار به صورت دست جمعی از سوی جامعه الزهرا سلام الله علیها در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها حضور می یافتند در این رواق با سیره اهل بیت(ع) به ویژه حضرت معصومه سلام الله علیها آشنا شدند و خانم عظمیی از مداحان اهل بیت(ع) محفل این طلاب را با ادعیه خوانی نورانی کرد.

لازم به ذکر است که امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ضمن تبریک به این طلاب به جهت انتخاب راه خدمت به اهل بیت(ع) و تشرف به لباس طلبگی در این مراسم به طلاب جدید الورود جامعه الزهرا سلام الله علیها نمک و نبات تبرکی از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها اهدا کرد.

یادآور می شود، این طلاب پس از بهره مندی از محفل ادعیه خوانی رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها به زیارت بانوی کرامت مشرف شده و اعیاد ماه ذی الحجه از جمله عید غدیر را به ساحت ملک پاسبان حضرت معصومه سلام الله تبریک گفتند و پس از آن برای آغاز درس های حوزوی عازم جامعه الزهرا سلام الله علیها شدند.

انتهای پیام/۱۱۲