مسؤول خدام خواهر آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از برگزاری همایش تکریم از خدام سادات خواهر همزمان با روز عید غدیر در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خبر داد.

فاطمه نادری، در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: در روز عید غدیر ۴۰۰ خادم خواهر در بخش های دربانی، انتظامات، کفشداری و اقامه نماز میزبان زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خواهند بود.

وی افزود: همچنین در روز عید غدیر و در حاشیه همایش بزرگ غدیریه که ویژه بانوان در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها برگزار می شود از خدام سادات خواهر که در آستان مقدس فاطمی مشغول فعالیت هستند در قالب یک لوح سپاس، تقدیر می شود.

مسؤول خدام خواهر آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ادامه داد: در حال حاضر ۲۹۰ خدام خواهر سادات در بخش های مختلف آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها اعم از خدمات، کفشداری انتظامات و سایر واحدها مشغول به فعالیت هستند.

نادری یادآور شد: خدمت به اهل بیت(ع) روز شب نمی شناسد و خدام آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در روز عید غدیر نیز با دل و جان آماده میزبانی از زائران و مجاوران آستان بانوی کرامت هستند و در روز عید غدیر ویژه برنامه های فرهنگی زیادی برای زائران و مجاوران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۱۱۲