رئیس مجمع عالی بسیج استان قم گفت: اگر به شهدا توسل داشته باشیم می‌توانیم از تهاجمات فرهنگی دشمن در امان بمانیم؛ بسیاری از شهدای دفاع مقدس جایگاهی کمتر از شهدای صدر اسلام ندارند چرا که این افراد بدون اینکه امام و پیامبر خود را دیده باشند در مسیر اسلام به شهادت رسیدند.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان شب گذشته در یادواره شهدای مشق عشق که با مشارکت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در بوستان شهدای آذر برگزار شد،‌ با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۰ میلیون نفر در زندان‌های دنیا زندانی هستند، اظهار کرد: آمریکایی‌های با دو و نیم میلیون زندانی نزدیک به یک چهارم زندانی‌ها و یک سوم سلاح‌های دنیا را به خود اختصاص داده‌اند.
وی با بیان اینکه ۳۰۰ هزار نفر در سوریه توسط آمریکایی‌ها کشته شده‌اند، عنوان کرد: کشتار شهید حججی از آثار توطئه‌های آمریکاست؛ این کشور که جنایات بسیاری را انجام داده است نمی‌تواند نسخه شفابخشی برای جامعه اسلامی ارائه دهد اما برخی هنوز هم به صورت اشتباه در فکر اعتماد به آمریکا مانده‌اند.
رئیس مجمع عالی بسیج استان قم خاطرنشان کرد: اکنون در حالی برخی در مورد رشادت‌های شهدای مدافع حرم از موضوع‌های مادی سخن به میان می‌آوردند که این افراد در حقیقت برای امام زمان(عج) به سمت سوریه و عراق رفتند و مباحثی از جمله از دست دادن جان و نزدیک‌ترین خویشاوندان انسان در برابر مباحث مادی قابل مقایسه نیست.
وی با اشاره به اینکه دشمن بنیان خانواده‌های ایرانی را نشان گرفته است، مطرح کرد: اگر به شهدا توسل داشته باشیم می‌توانیم از تهاجمات فرهنگی دشمن در امان بمانیم؛ بسیاری از شهدای دفاع مقدس جایگاهی کمتر از شهدای صدر اسلام ندارند چرا که این افراد بدون اینکه امام و پیامبر خود را دیده باشند در مسیر دین مبین اسلام به شهادت رسیدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانی با تاکید بر اینکه اکنون دشمنان ایران اسلامی نیز نسبت به جایگاه ولایت فقیه آگاه شده‌اند، گفت: با این وجود برخی از قدرناشناسان هستند که همچنان نسبت به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی توجه لازم را ندارند.
وی با بیان اینکه تکفیری‌ها برخی از استان‌های سوریه و عراق را بدون خون‌ریزی گرفتند، تصریح کرد: با گذشت سال‌های متوالی به برکت تبعیت از ولایت فقیه این مناطق را از چنگال داعش خارج کردیم.
این یادگار دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس کشورهای مختلف برای نابودی نظام اسلامی در میدان جنگ حضور داشتند اما رزمندگان ایرانی با تکیه بر اخلاص و ایمان خود توانستند به پیروزی برسند.
انتهای پیام/۱۱۵