مدیر معارف قرآن و عترت از درک آیات قرآن کریم به عنوان یک توفیق الهی نام برد و گفت: قلب نوجوانان و نوجوانانی که در مسیر قرآن حرکت می‌کنند مملو از معرفت الهی است.
به گزارش پایگاه خبری استان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین مشرف شامگاه دوشنبه، در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی واحد برادران مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، با اشاره به آیه ۵۸ سوره مبارکه یونس اظهار کرد: بر اساس این آیه الهی مردم باید به واسطه فضل و رحمتی که در قالب نعمت ولایت به آنها داده شده است، شکرگزار باشند چرا که این نعمت از هر آنچه که به دست بیاورند برتر و والاتر است.
وی با بیان اینکه نعمت ولایت امیرالمومنین علیه‌السلام نسبت به دیگر نعمت‌های الهی برترین نعمت است، اضافه کرد: با وجود این نعمت اگر فردی از نداشتن خود سخن بگوید نزد درگاه خداوند متعال ناسپاسی کرده است.
مدیر معارف قرآن و عترت از درک آیات قرآن کریم به عنوان یک توفیق الهی نام برد و گفت: قلب نوجوانان و نوجوانانی که در مسیر قرآن حرکت می‌کنند مملو از معرفت الهی است اما این افراد باید قدرشناس کریمه اهل بیت(س) باشند چرا که ایجاد مرکز قرآن و حدیث و فعالیت اساتید برجسته در این مجموعه از برکت وجود بارگاه مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها است.
لازم به ذکر است، در مسابقات قرآنی واحد برادران مرکز قرآن و حدیث ۳۰۰ قرآن‌آموز با کثریت رده سنی جوان و نوجوان در مرحله مقدماتی و نهایی و در ۹ رشته مختلف حفظ با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نتیجه ۲۷ نفر از آنها به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند که در این مراسم با دریافت هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.
انتهای پیام/۱۱۵