پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام: رسول اکرم صلی‌الله و علیه واله و سلم می‌فرماید: مسلمان نیست هر کس فریاد مسلمانی را بشنود و به فریادش نرسد.
آری میانمار نامی است که با شنیدن آن تصویر کودکان خفه‌شده در آب‌های کم‌عمق و خانه‌های با اهلش به آتش کشیده شده و نسل‌کشی مسلمانان به ذهن خطور می‌کند. جنایاتی که روی مغولان متوحش را سفید نموده است و حتی حیوانات درنده در منطقشان نمی‌گنجد! به‌راستی آیا در جنگل و قانون آن، تابه‌حال شنیده یا دیده‌اید که حیوانی حیوان دیگر را به خاطر شباهت نداشتن به خود بدرد؟
اما در عصر تمدن و دفاع از حقوق بشر، در عصری که به مدعیان صلح نوبل می‌دهند و صاحبان جایزه صلح نوبل را در بوق و کرنا طرفداران حقوق بشر معرفی می‌کنند! در چنین عصری زنی بی‌رحم که اتفاقاً صاحب یکی از آن جوایز هم شده اجازه داده است در کشورش مسلمانان مظلوم را، به فجیع‌ترین شکل، قتل‌عام کنند و در این میان مدعیان حقوق بشر بابی خیالی سکوتی ننگین اختیار نموده‌اند.
آنان که اگر گربه‌ای در اروپا یا آمریکا به چاه بیفتد خبرنگارها را برای پوشش رسانه‌ای عملیات نجاتش خبر می‌کنند و در سطح وزیر و رئیس‌جمهور برای نجات‌دهندگان آن حیوان تو‌ییت می‌گذارند در سکوتی مرگ‌بار فقط نگاه می‌کنند. چراغ‌های برج ایفل برای هیچ‌کدام از کودکان کشته‌شده در میانمار خاموش نشد! و رسانه‌هایی که برای حقوق حیوانات میلیاردی هزینه می‌کنند در حد یک زیرنویس هم به زنان آواره میانمار بها ندادند.
کور باد چشمانی که خفه کردن دختربچه مسلمان بی‌گناه، میانماری را به‌وسیله ددمنش جاهل عصر تمدن نبیند؛ و صدای ناله‌های آمیخته با التماسش را نشنود به‌راستی جایی که رهبر میانمار تصاویر و فیلم‌های هولناک شکنجه کردن مسلمانان به جرم مسلمانی را می‌بیند و دم بر‌نمی‌آورد و جایزه صلح می‌گیرد دیگر چه جای حرف باقی می‌ماند در تفسیر صلح موردنظر آمریکایی‌ها و غربی‌ها؟ داعش پروران صلاح فروش که دم از صلح جهانی می‌زنند و برای آرامش دنیا سند ۲۰۳۰ تدوین می‌کنند چقدر قابل‌اعتمادند؟
به‌راستی اینان با انکار خویش در ظلم ظالمان، ددمنش شریک خواهند بود. دیوصفتان پلیدی که با هر جنایت خویش یک گام به دره رذالت سقوط انسانیت نزدیک‌تر شده و تا جایی پیش رفته‌اند که به فرموده حضرت حق، بل هم اضل، گشته‌اند. اینان‌اند که در باتلاق گمراهی و ضلالت غرق‌شده‌اند و به گمان باطل خویش نسل مسلمان میانمار را با کشتار وحشیانه نابود خواهند نمود. چراکه مسلمانان شهید میانمار از زن و مرد، بزرگ و کوچک، پیر و جوان، شاهدان همیشه زنده تاریخ دین و دیانت خواهد ماند؛ و با رفتن مظلومانه خویش سندی بر حقانیت دین اسلام و رذالت دشمنان تا بیخ دندان مسلح دیانت، حک خواهند نمود.
…اینک سکوت جایز نیست. باید با فریادی منسجم و یک‌صدا پرسید آیا مسلمان بودن و مسلمان ماندن جرم است؟ به‌راستی بأی ذنب قتلت؟ به کدامین گناه چنین وحشیانه، خون مسلمانان میانمار ریخته می‌شود؟
این ظلم‌ها که برجهان اسلام روا داشته شده و این سکوت مرگبار دنیا قلب‌ها را تحت‌فشار می‌گذارد و نگاه دردمندان دنیا را به آسمان امیدوارانه تر می‌سازد که التماس کنند خدایا… عجل لولیک الفرج
آری می‌آید آن روزی که منتقم خون بی‌گناهان، بر دیوار کعبه تکیه زند و ندای زیبا و دل‌نشین «یا اهل العالم انا المهدی» سراسر گیتی را فراگیرد. آن موعود منجی که در تمام تاریخ بشر به دنبالش بوده و التماس حضورش را داشته خواهد آمد. با یاران خاص خود که مردان و زنانی قابل هستند تا به یاری حضرت شتافته و جهان را پر از عدل و داد نمایند.
…و باید یکی از یاران حضرت ما باشیم. اگر اراده‌اش را داریم سکوتمان در برابر فجایع میانمار جایز است؟ بی‌تفاوت نباشیم و سعی کنیم با قلمی، قدمی، سخنی، دعای نیمه‌شبی… به هر نحو ممکن یارشان باشیم.
لااقل در لحظه‌های مناجات خویش، هرلحظه، هر جا هم‌نوا باهم، دستان نیاز به درگاه خالق بی‌نیاز به دعا برداریم و نجواکنیم، اللهم عجل لولیک الفرج، را باشد که مرغ آمین حق، آمین‌گوی گردد دعاهایمان را!