امام جمعه قم گفت: اینکه نیروی انتظامی خود را در خط رهبر انقلاب اسلامی و ایشان را به عنوان نائب امام زمان(عج) می‌داند پلیس ایران را متفاوت می‌کند و شادابی و نشاط خاصی را برای این افراد به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در سالن محراب با بیان اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران یک مقام و موقعیت متفاوتی دارد، اظهار کرد: اعتقاد به ولایت فقیه و امام زمان(عج) بر شأن و مسؤولیت این مجموعه افزوده است؛ اینکه نیروی انتظامی خود را در خط رهبر انقلاب اسلامی و ایشان را به عنوان نائب امام زمان(عج) می‌داند پلیس ایران را متفاوت می‌کند و شادابی و نشاط خاصی را برای این افراد به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: در نظام اسلامی شجره‌ای به نام نیروی انتظامی قرار داده شده است که از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون روز به روز بر اعتبار و عزت آن افزوده می‌شود در حالی که نیروهای انتظامی در کشورهای دیگر با توجه به اهداف و فرماندهانی که دارند این ویژگی را ندارند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با تاکید بر اینکه رضایت رهبر انقلاب اسلامی همان رضایت امام زمان(عج) است، تصریح کرد: اینکه ایشان از نیروی انتظامی رضایت خود را اعلام می‌کنند نشان از عملکرد مطلوب این مجموعه است؛ مسؤولیت و معنویت دو عنصر مهم در نیروی انتظامی است که باید به آنها توجه شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت مطلوبی بر شهر قم حاکم است، اظهار کرد: در راستای تامین این امنیت نیروی انتظامی تلاش‌های بسیاری را دنبال کرده که این تلاش‌ها قابل تقدیر است.

انتهای پیام/۱۱۵