امام جمعه قم گفت: برای جلوگیری از بروز هر گونه تقلب در عرصه تولید کالا، نباید صرفا بر جریمه کردن تکیه نمود، بلکه باید جلو آن کار را از ریشه گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار مدیرکل استاندارد استان قم در سالن محراب حرم مطهر  تقویت اداره استاندارد از سوی مسئولان را ضروری دانست و اظهار داشت: مسئولان استان باید به این نکته توجه کنند که علی رغم وضعیت نامناسبی که در عرصه اقتصادی وجود دارد باید از هرگونه هزینه ای که در این عرصه وجود دارد کوتاهی نکنند.

وی افزود: رتبه آوردن استان قم در بخش های استاندارد ضمن افتخار بودن نوعی وظیفه است چرا که قم حرم اهل بیت (ع) و مرکز انقلاب در کشور است.

امام جمعه قم بخشیده نشدن حق الناس را مد نظر قرار داد و عنوان کرد: هنگامی که از شهید با این عظمت حق الناس بخشیده نمی شود قطعا از تولید کنندگانی که متقلب هستند حق الناس بخشیده نمی شود.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه تولید کنندگان نباید تقلب کنند، ابراز کرد: اگر جنس تولید شده ای که در آن تغلب شده باشد صادراتی باشد علاوه بر اینکه اعتبار شرکت، اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز زیر سوال می رود.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز چنین آسیب هایی، نباید صرفا بر جریمه کردن تکیه نمود، بلکه باید جلو آن کار را از ریشه گرفت.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) مچ گیری افراد متقلب را کار مناسبی نخواند و ابراز کرد: اگر روال مچ گیری بر جامعه حاکم شد راه های فرار از آن نیز حاکم خواهد شد، بنابراین بنای استاندارد نباید مچ گیری باشد.

انتهای پیام/۹۶/۱۱۶