آیین بدرقه خادمان موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با سخنرانی آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت این آستان مقدس برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیین بدرقه خادمان موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ظهر جمعه هفته جاری ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه با حضور جمعی از مدیران و مسؤولان این آستان مقدس در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در این مراسم علاوه بر دریافت اذن خدمت از بانوی کریمه اهل بیت(س) توسط خادمان موکب، پرچم متبرک آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به نمایندگان گروه‌های تبلیغی سفیران کریمه اهدا می‌شود.

لازم به ذکر است، در این مراسم آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و امام جمعه قم  به سخنرانی و سید رضا نریمانی نیز به مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، بیش از ۳۰۰ نفر از خادمان موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها ظهر جمعه هفته جاری در قالب هفت دستگاه اتوبوس به سمت کشور عراق اعزام و بعد از زیارت نجف اشرف، کربلا و کاظمین در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا به منظور خدمات‌‌رسانی به زائران اربعین حسینی مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/۱۱۵