مسؤول امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از توزیع دو هزار ۵۰۰ سربند و روسری سبز مزین به نام «امام حسین»  و حضرت رقیه(س)در همایش سه ساله کربلا خبر داد.

مریم شهبازی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره به اینکه یکی از شاخصه های تربیت اسلامی مشابهت در ظاهر و پوشش به اهل بیت(ع) است،گفت: آستان مقدس  حضرت معصومه سلام الله علیها در راستای انجام این هدف همه ساله، با برگزاری همایش سه ساله کربلا سعی می کند پوشش اسلامی حضرت رقیه سلام الله علیها را به دختران خردسال جامعه امروز آموزش داده و منتقل کند.

وی افزود: از آن جایی که پوشش دختران امام حسین علیه السلام مانند حضرت زهرا سلام الله علیها کامل ترین پوشش است، دختران سه ساله در هنگام برگزاری «همایش سه کربلا» چادر به سرکرده و با روسری های سبز و سربند با امام حسین(ع) پیمان بسته که پوشش و حجاب کامل اسلامی را رعایت کرده و به آن پایبند باشند.

مسؤل امور فرهنگی خواهران از توزیع دو هزار ۵۰۰ روسری سبز و سربند با کمک خیران در حاشیه همایش سه ساله کربلا خبر داد و گفت: این روسری  و سربندها به دختران حاضر در همایش از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) اهداء شد.

شهبازی ادامه داد: خادمان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله عیلها  همزمان با این همایش با هدف ترویج حجاب فاطمی ۲۰۰ عدد چادر رنگی را به آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها جهت استفاده دختران خردسال اهدا کردند که این چادرها در اختیار امانت داری آستان مقدس قرار گرفت.

انتهای پیام/۱۱۲