رئیس جمعیت هلال احمر کشور ضمن تقدیر از فعالیت‌های موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها گفت: خدماتی که در این موکب به زائران ارائه می‌شود می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر مجموعه‌ها در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی باشد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها علی‌اصغر پیوندی در حاشیه بازدید از موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در این موکب، اظهار کرد: موکب آستان بسیار منظم است و دوستان هلال احمر در این موکب خدمات بسیار شایسته‌ای به زائران حسینی ارائه می‌دهند و این افتخار ما است که درموکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به زائران حسینی خدمات‌رسانی کنیم.

وی اضافه کرد: من تشکر می‌کنم از آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و دوستان هلال احمر که در این موکب در نزدیکی  شهر کربلا به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از فعالیت‌های هلال احمر قم، گفت: هلال احمر استان قم همیشه در مسیر خدمات‌رسانی پیشگام بوده و امیدواریم موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در عمود ۱۰۸۰ الگوی خوبی برای سایر بخش‌ها در خدمات‌رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود ازائران حسینی تقاضا کرد در زمانی که در کشور عراق حضور دارند به توصیه‌های بهداشتی همکاران هلال احمر توجه کنند تا با مشکلات کمتری مواجه شوند.

انتهای پیام/۹۶/۱۱۵