امام جمعه قم با بیان اینکه اجرای فعالیت های قرآنی باید همراه توسل به اهل بیت (ع) باشد، گفت: باید تمام روایات قرآنی اهل بیت (ع) دسته بندی شوند تا چراغ راهی برای ما در این عرصه باشند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سعیدی ظهر امروز در دیدار با  جمعی از فعالان قرآنی مشهد مقدس که در سالن محراب آستان کریمه اهل بیت (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه تقوا رمز موفقیت در همه فعالیت هاست، اظهار داشت: اگر تقوای الهی در کارها وجود نداشته باشد هیچ کاری تحقق پیدا نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه تقوا در کنار ایمان معنا پیدا می کند، افزود: تقوا مفهومی است که در همه عوامل زندگی و همه وجود انسان خود را نشان می دهد تا به دیگر فعالیت ها برسد.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه انسان برای رسیدن به خداوند باید دنبال وسیله باشد، عنوان کرد: جهاد از جهت کمیت و کیفیت دارای مراحل گوناگون از جمله جهاد اکبر و اصغر است، بنابراین باید برای رسیدن به خداوند تلاش کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت های قرآنی تقوای مناسب خود را می طلبد، خاطرنشان کرد: باید ضرورت های عرصه قرآنی را سنجید و در راستای آن فعالیت کرد.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: اگر انسان دارای تقوای الهی باشد خدواند به او فرقان را خواهد داد؛ انسان با داشتن فرقان می تواند اولویت ها را تشخیص دهد.

وی با اشاره به اینکه اجرای فعالیت های قرآنی باید همراه توسل به اهل بیت (ع) باشد، ابراز کرد: باید تمام روایات قرآنی اهل بیت (ع) دسته بندی شوند تا چراغ راهی برای ما  در این عرصه باشند.

انتهای پیام/۹۶/۱۱۶