مسؤول نمایندگی بعثه رهبر معظم انقلاب در عراق گفت: خدماتی که موکب آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به زائران اربعین حسینی ارائه می‌کند شایسته تقدیر و مثال‌زدنی است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی ظهر  امروز در حاشیه بازدید از موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا با اشاره به حضور چشمگیر زائران در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار کرد: حرکت اربعین که بازخوانی واقعه عاشوراست به لطف خداوند سال به سال با شکوه‌تر دنبال می‌شود و موکب‌هایی که امسال در کشور عراق و مسیرهای منتهی به کربلا برپا شده‌اند نسبت به سال‌های گذشته از رشد خوبی در حوزه خدمات برخوردار هستند.

مسؤول نمایندگی بعثه رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق با اشاره به افزایش موکب‌های خدمات‌رسانی به زائران در مسیرهای پیاده‌روی، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌هایی که در موکب‌های امسال مشاهده می‌شود، توجه به مسائل فرهنگی از قبیل برگزاری نماز جماعت و مراسم عزاداری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از فعالیت‌های موکب آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، افزود: خوشبختانه فعالیت‌های گسترده تری نسبت به سال گدشته انجام داده است و این انتظار هم می‌رود که هر سال این فعالیت‌ها توسعه یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی ادامه داد: خوشبختانه فضایی که امسال موکب آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در اختیار زائران قرار داده است از نظر مساحت رشد چشمگیری داشته و این موضوع باعث شده تا خدمات شایسته‌ای به زائران پیاده روی اربعین حسینی ارائه شود؛ در مجموع خدماتی که این موکب ارائه می‌کند شایسته تقدیر و مثال‌زدنی است.

انتهای پیام/۱۱۵