مدیر مدینه الزائرین عتبه حسینی با تاکید بر اینکه امسال موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به پیشرفت‌های بسیاری رسیده است، گفت: ارتباط مستمر با این موکب در طول سال دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، هشام هاشم‌العمیدی ظهر امروز در دیدار با معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به اینکه طرح احداث ۱۰ مدینه‌الزائرین در مسیر بصره به کربلا طی سال‌های اخیر دنبال شده است، اظهار کرد: در مرز کویت و عراق یکی از مجموعه‌های مدینه‌الزائرین با مساحتی بیش از ۱۲ هزار متر مربع افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مدینه‌الزائرین‌های عتبه حسینی در مرز مهران در حال تکمیل شدن است، اضافه کرد: در مرز مهران هر چند شاهد تردد گسترده زائران هستیم اما امکانات رفاهی و خدماتی مورد نیاز در این مرز پیش‌بینی نشده است.

مدیر مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام عتبه حسینی با تاکید بر اینکه امسال موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به پیشرفت‌های بسیاری رسیده است، مطرح کرد: ارتباط مستمر با این موکب در طول سال دنبال می‌شود تا بتوانیم از زائران حسینی به صورت مطلوب‌تری میزبانی کنیم.

وی از حضور گسترده زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده‌روی یاد کرد و ادامه داد: امسال حرکت زائران در مسیر زودتر از سال گذشته آغاز شده است، جمعیت روز چهاردهم صفر سال گذشته با روز دهم صفر امسال برابر بوده است.

انتهای پیام/۱۱۵