محمدجواد جهانگیرزاده مدیر موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به همراه جمعی از مسؤولان این موکب از مدینه‌الزائرین عتبه حسینی واقع در مسیر نجف به کربلا بازدید و با مدیران این مجموعه گفت‌و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، محمدجواد جهانگیرزاده مدیر موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ظهر امروز به همراه حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس از روند خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید جهانگیرزاده معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با هشام هاشم‌العمیدی مدیر مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام دیدار و بر افزایش تعاملات موکب آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها و این مدینه‌الزائرین در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

همچنین، هاشم‌العمیدی نیز در این دیدار به تشریح گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام پرداخت.

لازم به ذکر است، مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام زیر نظر عتبه حسینی برپا شده است و در مسیر نجف به کربلا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های رفاهی به صورت رایگان به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/۱۱۵