مریم شهبازی در گفت‌وگو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: رواق نوجوان یکی از بخش های است که تحت نظارت واحد فرهنگی خواهران در آستان مقدس با هدف ترویج معارف دینی و مهدوی در میان قشر نوجوان فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه این واحد با توجه به مناسبت های مختلف برنامه های ویژه ای را برای قشر نوجوان دارد، تصریح کرد: اضافه بر این در طول سال در قالب فعالیت های کارگاه محور سعی شده معارف دینی به صورت ثابت به قشر نوجوان منتقل کند.

مسؤول امور فرهنگی خواهرن ادامه داد: آشنایی با فضای مجازی و آسیب های آن، نقد انیمیشن و ارائه مباحث مهدویت از محوری ترین برنامه هایی است که در طول سال در رواق نوجوان انجام می شود.

شهبازی کار با نمد، کارگاه مهدویت با عنوان تنها ترین منجی حلقه معرفت کتابخوانی با عنوان من یار مهربانم، برگزاری کارگاه نویسندگی با عنوان خط ریز، آموزش کار با نوار قیطون، مشاوره اعتقادی به صورت اختصاصی،آموزش پاورپوینت، خلاقیت، اکران و نقد فیلم کوتاه، محفل دختران خورشید و آموزش طب اسلامی و سنتی را از مهم ترین برنامه‌های رواق نوجوان در فصل زمستان و پاییز است.

مسؤول امور فرهنگی خواهران با اشاره به پذیرش اردوهای دانش آموزی در رواق نوجوان گفت: رواق نوجوان به صورت روزانه قادر به پذیرش ۲۰۰ نوجوان است.

وی یادآور شد: برنامه های رواق نوجوان در فصل پاییز و زمستان در نوبت صبح از ساعت ۱۱ الی ۱۴ و عصر از ساعت ۱۵ تا نماز مغرب ویژه نوجوانان برگزار می شود.