به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیین غبارروبی ضریح مطهر کریمه اهل بیت(س) ظهر امروز با حضور جمعی از خادمان قرارگاه اربعین مصلی قدس قم در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام ظهیر ثباتی رئیس اداره محافل و مراسمات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به اینکه خادمان قرارگاه اربعین به عاشقان امام حسین علیه‌السلام خدمت کرده‌اند، اظهار کرد: همانطور که محبان و زائران اهل بیت(ع) نزد این خاندان جایگاه والایی دارند، خادمان زائران نیز در دنیا و آخرت دارای یک جایگاه ویژه‌تر هستند.

وی با تاکید بر اینکه در ایام اربعین حسینی مصلی قدس با حضور زائران اربعین به زیارتگاه امام حسین علیه‌السلام تبدیل شد، تصریح کرد: اهل بیت(ع) نگاه کریمانه‌ای به محبان و شیعیان خود دارند به همین علت در نزد ایشان نباید خواستارهای کمی داشته باشیم.

لازم به ذکر است، قرارگاه اربعین مصلی قدس با حضور جمعی از خادمان افتخاری برای خدمت به زائران اربعین حسینی در شهر مقدس قم تشکیل شده و طی زمان فعالیت خود به صورت ویژه مورد استقبال زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) قرار گرفته است.