به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی امشب در شبستان امام خمینی(ره) در جمع زائران آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) طی سخنانی با اشاره به برگزاری سخنرانی‌های دینی اظهار کرد: موعظه‌های دینی باید در مجالس مختلف دنبال شود تا حقایق به صورت مستمر برای مردم بازگو شود.

سخنران آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با تاکید بر اینکه موعظه بر انسان‌ها دارای قلب روشن تاثیرگذار است، اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا مردم از گناهانی که قلب آنها را تاریک می‌کند دور شوند که تحقق این امر نیازمند ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در میان امامزادگان یک جایگاه متفاوتی را به خود اختصاص داده‌اند، تصریح کرد: ایشان نیز همانند حضرت عباس علیه‌السلام و حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام یک زیارتنامه اختصاصی دارند و سفارش بارگاه این بانوی کریمه توسط ائمه مختلف مورد تاکید قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی از بارگاه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به عنوان نگین شهر مقدس قم نام برد و ادامه داد: بیش از ۴۰۰ امامزاده در شهر مقدس قم مدفون هستند که باید قدردان این امامزاده‌ها بوده و بهره‌برداری معنوی و فرهنگی لازم را از آستان‌های مقدس این امامزادگان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه داشتن مقام شفاعت شیعیان یکی از ویژگی‌های برجسته حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیهاست، عنوان کرد: شفاعت مقامی است که به هر کسی داده نمی‌شود اما بانوی کریمه اهل بیت(س) از یک جایگاه متفاوت و خاص برخوردار هستند که توانسته به این مقام برسند.

این استاد حوزه علمیه قم از نقش مردم شهر مقدس قم در انقلاب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: این مردم در دورانی یار امام خمینی(ره) بودند و برای پیروزی انقلاب تلاش‌های بسیاری را انجام دادند و اکنون نیز در کنار رهبر انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان‌های انقلاب در حال تلاش هستند.(p1)