به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، نمایشگاه آیین‌های فاطمی با استفاده از ۱۵ تصویر برجسته به مناسبت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از بیست و یکم آذرماه تا یکم دی‌ماه در ضلع جنوبی صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برپا شد.

همچنین، نسخه‌هایی از آثار نمایشگاه آیین‌های فاطمی برای استفاده توسط دستگاه‌ها، نهادهای و مجموعه‌های مختلف به ویژه مدارس در اختیار افراد علاقمند و داوطلب قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه کرامات حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در دیدگاه عالمان دینی نیز از دوم دی‌ماه به مناسبت سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به مدت ۱۰ روز در مکان مذکور فعالیت خود را آغاز کرده است.

نمایشگاه ضلع جنوبی صحن‌الزمان(عج) حرم مطهر در مناسبت‌های مختلف مذهبی و دینی با محوریت‌اصلی ترویج و نشر فرهنگ اهل بیت(ع)، تشریح خدمات آستان مقدس و معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به صورت رایگان میزبان زائران و مجاوران آستان مقدس کریمه اله بیت(س) است.

لازم به ذکر است، روزانه نزدیک به هزار نفر از زائران و مجاوران حرم مطهر از نمایشگاه مناسبتی صحن صاحب‌الزمان(عج) بازدید می‌کنند.(t2)