به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین فلاح‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار مسؤولان موزه فقه و زندگی با آیت‌الله سعیدی با اشاره به برخی از فعالیت‌های انجام شده در موزه فقه و زندگی اظهار کرد: در این موزه لوازم شخصی و برخی از یادگاری‌های باقیمانده از شهید آیت‌الله سعیدی را گردهم آورده و آن‌ها را در معرض دید عموم مردم قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه یکی از شبستان‌های تازه ساخته شده جمکران به موزه فقه و زندگی اختصاص یافته است، گفت: شبستان امام هادی علیه‌السلام با وسعت ۶ هزار متر مربع به این موزه اختصاص یافته است.

رئیس مؤسسه موضوع‌شناسی احکام فقهی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: غرفه‌های مختلف از جمله مراجع، علما، شهدا، مقدسات، عبادات، خوردنی‌ها و آشامیدنی‌های حلال و حرام، کسب و کار حلال و بررسی مباحث اقتصادی در این موزه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: معرفی آستان قدس رضوی، حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و مسجد مقدس جمکران در غرفه مقدسات موزه فقه و زندگی به صورت ویژه دنبال می‌شود که امیدواریم در راستای تقویت این غرفه بتوانیم از ظرفیت‌های آستان‌های مقدس استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده از موزه‌ها به‌عنوان رسانه‌های قدرتمند یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در موزه فقه و زندگی به شیوه مطلوب به ترویج آموزه‌های دینی موردنظر بپردازیم.