به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، هم‌زمان با اعیاد شعبانیه ویژه‌برنامه‌های مختلفی برای بانوان در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برنامه‌ریزی شده است که این ویژه‌برنامه‌ها از صبح روز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه آغاز شده و تا پایان امشب یکم اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

برگزاری محفل معارفی، برپایی محفل بیان احکام، اهدای متبرکات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، اجرای مسابقه‌های مختلف فرهنگی و برگزاری مراسم مولودی‌خوانی از محوری‌ترین اقدامات برنامه‌ریزی شده در قالب این ویژه‌برنامه‌ها خواهد بود.

شاه جعفری، صادقی، ایزدی و روحانی به‌عنوان اساتید حوزه علمیه خواهران در مراسم‌های جشن اعیاد شعبانیه به سخنرانی خواهند پرداخت و مدیحه‌سرایی این مراسم‌ها را خانم خودکار بر عهده خواهد داشت.

همچنین، هم‌زمان با ماه شعبان یک دوره معارفی کوتاه‌مدت با محوریت شخصیت امام زمان(عج) برای بانوان در نظر گرفته‌شده که جزییات آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است، در رواق نوجوان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز به مناسبت اعیاد شعبانیه ویژه‌برنامه‌هایی برای نوجوانان درنظر گرفته شده است.(t3)