به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، امروز سراسر زمین یک‌صدا مولودی خوان علمدار بی‌دستی است که با تمام هستی خود از حریم ولایت دفاع کرد.

همچنین، در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها همگان پس از چندین قرن فاصله از کربلا و عاشورای حسینی، بیرق سرخ سپاه حسینی را به نشانه حمایت از آل‌الله به دست گرفته و به امام زمان(عج) نشان دادند تا همانند علمدار کربلا از حملات مستکبران نترسیده و برای دفاع از خیمه‌های اهل‌بیت(ع) آماده هستند.

امروز واژه‌ها برگرد ضریح یار طواف کرده و فریاد لبیک یا حسین علیه‌السلام و لبیک یا عباس علیه‌السلام، غوغایی در گوش زمان به‌پا کرده و مولودی‌خوان‌ها از ادب عباسی و ولایت‌مداری علمدار کربلا در قالب واژه‌ها می‌گویند.

صبح و عصر امروز نیز بانوان زائر و مجاور حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز همراه با عاشقان و محبان خاندان پاک عصمت و طهارت، در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها ولادت حضرت عباس علیه‌السلام را جشن گرفته و هزاران گل صلوات به‌عنوان هدیه تقدیم بانوی عظیم‌الشأن اسلام حضرت ام‌البنین سلام‌الله علیها کرده‌اند.

امروز زائران آستان بانوی کرامت در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها با بسته‌های تبرکی، دستمال‌های متبرک و هزاران هدیه دیگر از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در سالروز ولادت قمر بنی‌هاشم(ع) پذیرایی شدند.

لازم به ذکر است، ویژه‌برنامه‌های سالروز ولادت امام سجاد علیه‌السلام ویژه بانوان حرم مطهر در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها صبح و عصر فردا برگزار خواهد شد و همچنین محفل دختران خورشید در رواق کودک و نوجوان برای دختران در طول ایام ماه شعبان برگزار برنامه‌ریزی شده است.(t2)