به گزارش پایگاه خبری حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها، نشست صمیمی علیرضا سلیمانی‌زاده مدیرشبکه جهانی سحر و حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با حضور جمعی از مدیران بخش‌های مختلف این دو مجموعه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، موضوعات مختلفی از جمله اهمیت افزایش تعامل و همکاری‌های شبکه جهانی سحر و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، تولید مستندهای فاخر مشارکتی در حوزه معرفی کرامات حضرت معصومه سلام‌الله علیها، انعکاس و تولید برنامه‌های مناسبتی و استفاده از موقعیت‌های مکانی آستان مقدس برای تهیه پیش تولیدات رسانه‌ای و برنامه‌های زنده در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

ترویج فرهنگ فاطمی و معرفی بانوی کرامت در کشورهای مختلف با استفاده از بسترهای رسانه‌ای در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین، حجت‌الاسلام بهشتی‌پور نیز ضمن اشاره به ضرورت ایجاد یک سیاست واحد در میان شبکه‌های ماهواره‌ای جهان اسلام، برگزاری این جلسات را گامی مهم برای اشاعه فرهنگ شیعه در جهان دانست و بر لزوم ساماندهی شبکه‌های ماهواره‌ای برای رسیدن به راهبرد واحد رسانه‌ای در ترویج فرهنگ فاطمی تاکید کرد.

در پایان این جلسه نیز استفاده از موقعیت مکانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به منظور انعکاس برنامه زنده سحرگاهان ویژه ماه مبارک رمضان به زبان آذری مورد تصویب قرار گرفت.

لازم به ذکر است، شبکه بین‌المللی سحر به چهار زبان آذری، کردی، بالکان و اردو به مخاطبان برون مرزی خدمات خود را ارائه می‌دهد.