به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی عصر امروز در دیدار اعضای قرارگاه فرهنگی مساجد استان قم با اشاره به اینکه انگیزه‌ها و روش‌های مختلف برای رسیدن به اهداف مورد نظر فرهنگی باید گسترش یابد، اظهار کرد: برای تحقق اهداف فرهنگی، هماهنگی مورد نیاز در میان مساجد و مجموعه‌های مختلف فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تبدیل شدن به مسجد نمونه در یک منطقه فرصت و تهدیدهای مشخصی را به دنبال دارد، اضافه کرد: زمانی که یک مسجد به جایگاه برتر می‌رسد نباید حرکت خود را متوقف کند بلکه باید تجربیات خود را به مساجد دیگر منتقل کرده و به صورت هم‌زمان نیز فعالیت‌های خود را توسعه دهد.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از جوانان به‌عنوان سرمایه‌های نظام اسلامی نام برد و ادامه داد: مساجد ظرفیت‌های بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای تعالی و رشد جوانان و نوجوانان به شیوه مطلوب استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مدیریتی باید به برخی حساسیت‌ها توجه داشته باشیم، مطرح کرد: تحقق مدیریت موفق و پیشبردن اهداف الهی نیازمند حضور جوانان در رأس امور است و کارهای فرهنگی نیز باید با استفاده از ابزار ظرفیت جوانان دنبال شود تا به نتیجه برسد.