به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، جعفر افسای طی گفت‌و گویی با اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد امام عصر(عج) اظهار کرد: آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) آمادگی دارد تا به مناسبت روز نیمه شعبان قربانی‌های اهدایی مردم را ذبح کند.

وی با بیان اینکه هر فردی با هر توان مالی می‌تواند در ذبح ده‌ها قربانی به مناسبت نیمه شعبان مشارکت کرده و از ثواب آن بهره‌مند شود، اضافه کرد: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها این کمک‌های مالی را جمع‌آوری و با استفاده از مجموع آن‌ها به ذبح قربانی اقدام می‌کند.

مدیر خزانه‌داری و نذورات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) مطرح کرد: افراد علاقمند برای مشارکت در این طرح در اولویت نخست می‌توانند به دفاتر هدایا و نذورات حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها مراجعه کنند یا با استفاده از درگاه اینترنتی پرداخت نذورات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به نشانی «nazr.amfm.ir» یا تماس با تلفن ثابت «۰۲۵۳۷۱۷۵۳۷۵» نسبت پرداخت هدایا و نذورات خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: ذبح قربانی در روز نیمه شعبان و سهیم‌شدن در ثواب قربانی روز ولادت حضرت ولی عصر(عج) به نیت سلامتی و تعجیل در فرج ایشان انجام خواهد شد.

افسای عنوان کرد: در ماه مبارک شعبان به صدقه دادن بسیار سفارش شده است به همین علت آستان مقدس ذبح قربانی را محوریت کمک به نیازمندن در روز نیمه شعبان انجام می‌دهد و گوشت حاصل از ذبح قربانی نیز زیر نظر تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) میان ایتام، مستمندان و خانواده‌های ناتوان از نظر مالی توزیع می‌شود.(T2)