به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمحمد عیسوی عصر امروز در دیدار اعضای قرارگاه فرهنگی مساجد استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه امسال روند جدیدی را برای تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز دنبال کرده‌ایم، اظهار کرد: ارتباط هیئت‌های اندیشه‌ورز نواحی با قرارگاه‌های فرهنگی مساجد برقرار شده است تا بتوانیم برنامه‌های عملیاتی و توانمند را در سطح استان برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

وی از برگزاری گردهمایی قرارگاه‌های فرهنگی مساجد در نواحی مقاومت بسیج استان قم یاد کرد و گفت: همچنان نتوانسته قرارگاه‌های فرهنگی مساجد را به جایگاه موردنظر برسانیم اما تلاش می‌کنیم تا انتظارات مورد نظر تحقق یابد.

رئیس سازمان بسیج اقشار و اماکن متبرکه سپاه استان قم با بیان اینکه ۴۵ مسجد هدف به‌عنوان مسجد نمونه در طرح قرارگاه فرهنگی مساجد استان قم هدف‌گذاری شده‌اند، مطرح کرد: در برخی از مساجد خلاهایی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با مشارکت ائمه جماعات این خلاها را پر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای هر کدام از نواحی مقاومت بسیج طرح‌های متفاوتی درنظر گرفته شده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه نواحی مقاومت بسیج از نظر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی همانند یکدیگر نیستند برنامه‌های متناسب هر ناحیه را ابلاغ کرده تا بتوانیم به نتایج موردنظر برسیم.

همچنین، در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و امام جماعت مسجد خاتم‌الانبیا پردیسان در مورد جزییات طرح قرارگاه فرهنگی مسجد به ایراد سخن پرداختند.