به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، فرماندهان و نیروهای انتظامی کلانتری معصومیه ظهر امروز با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و امام جمعه قم دیدار و با دریافت هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در ابتدای این دیدار با اشاره به اینکه همکاری‌های میان نیروی انتظامی و حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) افزایش قابل توجهی داشته است، اظهار کرد: نیروی انتظامی به برکت این همکاری‌ها توانسته نسبت به گذشته در حوزه پیشگیری به نتایج مطلوب‌تری برسیم.

همچنین، محمد دیانی فرمانده کلانتری معصومیه با اشاره به اینکه عشق به حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها علت اصلی علاقمندی و جدیت نیروهای انتظامی این کلانتری است، عنوان کرد: طی ۸ ماه اخیر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی از خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به عنوان چشم بینای پلیس یاد کرد و ادامه داد: این افراد حساسیت لازم و همکاری مطلوب را با پلیس دارند به همین علت تاکنون در حوزه پیشگیری به نتایج مطلوبی رسیده ایم.(p2)