به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بعد از اقامه نماز ظهر و عصر امروز به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شباهت‌های حکومت‌داری امام علی علیه‌السلام و امام خمینی(ره) تأکید کرد: زمانی که امام حکومت را تشکیل داد، رهبری وی موجب شد تا جایگاه و ارزش رهبری در ایران گران‌مایه شود هر چند موانعی در مسیر انقلاب اسلامی وجود داشته است که موجب شده است اهداف انقلاب تاکنون به‌صورت کامل محقق نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی اضافه کرد: حرکت بر محور عدالت و حق محوری نکته برجسته و نخست حکومت‌داری امام علی علیه‌السلام بود، آن چیزی که در شیوه حکومت‌داری آن حضرت نمایان بود اجرای کامل قانون و احکام الهی بود و در مسیر اجرای این قوانین نیز هیچ فردی استثنا نبود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی مستمر دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی مطرح کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای در حال حاضر به‌صورت روزانه تخم شبهه و بدبینی نسبت به انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری را منتشر می‌کنند، همه مردم باید آگاه باشند تا به بهانه وجود برخی مشکلات، نظام طیبه انقلاب اسلامی زیر سؤال نرود.

عضو هیئت‌علمی جامعه المصطفی‌العالمیه ادامه داد: اختلاس و خیانت چند مسئول نباید به نام انقلاب تمام شود، رسانه‌ها باید در کنار معرفی مسئولان فاسد و خائن، مسئولان پاک دست و سالم را نیز در جامعه معرفی کنند.

لازم به ذکر است، اقشار مختلف مردم استان قم به ویژه روحانیون و طلاب در کنار زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) حضور پرشوری داشتند.(p2)