به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بندانی نیشابوری شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر با اشاره به اینکه هفتاد نبی قبل از اسلام در مسجدالحرام و اطراف آن دفن شده اند، اظهار داشت: وهابیان می‌گویند که تبرک جستن به انبیا و امامان معصوم(ع) حرام است، اما آیه قرآن بیان می دارد که حضرت یعقوب علیه السلام با کشیدن پیراهن یوسف به چشمانش بینا شدند.

وی بابیان اینکه بیش از چهل نفر از علمای اهل سنت بیان کردند که به‌قصد تبرک بوسیدن قبر مانعی ندارد، افزود: محمد بن عبدالوهاب هنگامی‌که وارد مسجد شد و مؤذن نام پیامبر(ص) را برد گفت به مؤذن تازیانه بزنید و فردای آن روز باز مؤذن نام پیامبر (ص) را به زبان آورد این بار دستور به کشتن مؤذن را داد، بنابراین این افراد به قرآن کریم معتقد نیستند.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: وهابیت فرقه‌ای بیش نیست، این افراد به نبوت و توحید اعتقادی ندارند، بیش از چهل عالم سنی در موضوع شفاعت آیه آورده‌اند اما بازهم منکر شفاعت هستند.

وی خاطرنشان کرد: وهابیان آل سعود در هر جا و در هر مناسبت از تاریخ، تا آنجایی که توانسته‌اند از قبور شهدای احد گرفته تا حرم امامین عسکریین علیهماالسلام را تخریب کرده و بیان کرده‌اند که حرم امام رضا علیه‌السلام و خواهر آن را نیز ویران خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بندانی نیشابوری عنوان کرد: قبر حضرت ام‌البنین (س) و بسیاری از نزدیکان و فرزندان اهل‌بیت (ع) در بقیع دفن است، آنچه ما در این ایام می‌بینیم چیزی جز جنایت آل سعود نیست.