به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام گنجی عصر روز گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت طی سخنانی اظهار کرد: با تولد با برکت نبی گرامی اسلام وقایع بسیار عجیبی در عالم هستی به وقوع پیوست که دارای پیام‌های خاصی بود و تکمیل‌کننده این وقایع در عالم هستی در عصر ظهور به دستان حضرت صاحب الامر انجام خواهد شد.

وی افزود: با تولد حضرت، بت‌های مکه یکباره تکه تکه و تخریب شدند و آتشکده فارس که هزار سال روشن بود و در محافظت کامل خاموش نشده بود یکباره به خاموشی گرایید و کاهنان را دچار حیرانی نمود.

گنجی خاطرنشان کرد: کاخ کسری که یک کاخ بسیار بزرگ و مقاوم بود دچار تخریب شد و امپراطوری کسری را به حیرانی وا داشت و توسط کاهنان متوجه شدند نبی گرامی اسلام و پیامبر آخرالزمان(ص) متولد شده‌اند.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: در شهر ساوه دریاچه‌ای بود که مورد پرستش صابئین بود که یکباره و در یک مرتبه خشک شد چراکه همه هستی به طفیل وجود نبی خدا خلق شده بود و حضرت رحمت دو عالم بودند.

سخنران حرم بانوی کرامت یادآور شد: تمامی مظاهر شرک و بت پرستی و ظلم به مجرد میلاد نورانی حضرت از بین رفتند و تمام تخت‌ها و کرسی‌های سلاطین بر زمین افتاده و سلاطین نیز نقش بر زمین و بیهوش شدند.

وی در ادامه گفت: وقایع و حوادثی که در زمان تولد نبی گرامی اسلام به وقوع پیوست دارای پیام‌هایی است چراکه با آمدن حضرت و دیگر ائمه معصومین(ع) تمامی نمادهای شرک و قدرت‌های پوشالی از بین خواهد رفت و تکمیل‌کننده این وقایع دستان قدرتمند حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

این کارشناس معارفی خاطرنشان کرد: با آمدن حضرت به هنگام ظهور، ریشه ظلم و ظالم در شرق و غرب عالم و نمادهای ظلم و الحاد ریشه‌کن و نابود خواهد شد و قامت دین به واسطه حضرت بلند و دین اسلام احیاء خواهد شد.

گنجی تاکید کرد: با تولد نبی گرامی اسلام دیگر عذاب های استیصالی که عذاب های ریشه کن و نابودگر می باشد و در امت های گذشته مثل طوفان نوح، عذاب قوم لوط، عذاب قوم بنی اسرائیل و…وجود داشت از امت رسول خدا به واسطه رحمت حضرت برداشته شد.

وی یادآور شد: با اینکه آل سعود از سگ یهودی نجس تر هستند و به اسم خادم الحرمین بودن در حق بشریت جنایت می کنند و در عصر ظهور به حضرت صاحب الزمان(عج) ایمان نخواهند آورد دچار عذاب استیصالی نمی شوند اما به واسطه امام زمان علیه السلام نابود خواهند شد و تمامی ناصبی ها، وهابیت، آل سعود، قدرت های پوشالی و جنایتکار غرب و اروپا از بین خواهند رفت.