به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، جشنواره مردمی کرامت امسال متفاوت‌تر از سال گذشته برای دومین بار در راستای گسترش برنامه‌های دهه کرامت گام‌های مؤثری در ۱۱ استان مختلف کشور برداشته است که اصفهان یکی از این استان‌هاست.

کاروان سفیران کریمه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به نمایندگی از خادمان این آستان از ۲۲ تیرماه به استان اصفهان اعزام شده‌اند و از روز اعزام خود برنامه‌های مختلفی از جمله حضور در برنامه تلویزیونی «زنده رود» و اهدای خون به بیماران نیازمند را در این استان دنبال کرده‌اند.

دیدار با آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و همچنین آیت‌الله مظاهری از اساتید برجسته حوزه از دیگر برنامه‌های سفیران کریمه در استان اصفهان بوده است.

حضور در مهدیه اصفهان و حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به منظور شرکت در جشن‌های مردمی دهه کرامت از دیگر برنامه‌های این کاروان اعزامی بود.

همچنین، جشن بزرگ چهار هزار نفری دختران آفتاب نیز به همت ستاد هماهنگی جشنواره مردمی کرامت با حضور خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در مجتمع الزهراء مبارکه استان اصفهان برگزار شد.(t2)